Η ΕΥΠ ΚΑΙ ΤΟ «ΑΛΛΟ ΣΥΣΤΗΜΑ» ΤΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΠΟΥ ΕΚΤΕΛΕΙ «ΣΥΜΒΟΛΑΙΑ»




Ερωτάται ο αρμόδιος εισαγγελικός λειτουργός με καθήκοντα εποπτεύοντα της νομικής ορθότητας και δράσης της Εθνική Υπηρεσίας Πληροφοριών, ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑΣ ΕΦΕΤΩΝ κύριος ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΚΑΣΑΛΙΑΣ από εμένα τον καταζητούμενο Μανώλη Χατζησάββα και πρώην πράκτορα της ΕΥΠ.
Για πείτε μας κύριε ΚΑΣΑΛΙΑ ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑ ΕΦΕΤΩΝ και Επόπτη της ΕΥΠ  τι γνωρίζετε σχετικά με το «άλλο σύστημα της υπηρεσίας» που εκτελεί «Συμβόλαια»;
και δεν εννοώ των φυλλάδων που πληρώνει η ΕΥΠ με μαύρα,
και οι γυναίκες τους εργάζονται στην υπηρεσία καλή ώρα όπως του κάθε «Μακελειού»
ΠΟΣΟ ΝΟΜΙΜΟ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΤΟ «ΑΛΛΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΤΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ» ΠΟΥ ΜΕ ΨΆΧΝΕΙ ΚΑΙ ΕΝΔΕΧΕΤΑΙ ΝΑ ΔΟΚΙΜΑΣΕΙ ΝΑ ΜΕ ΑΠΑΓΑΓΕΙ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΝΑ ΠΡΟΒΕΙ ΣΕ ΑΠΟΠΕΙΡΑ ΔΟΛΟΦΟΝΙΑΣ ΜΟΥ,
διότι ζωντανό όπως ξέρουν δεν πρόκειται να με πιάσει ποτέ κανείς τους, ανεξάρτητα από το πόσους μπορεί να πάρω και μαζί μου;
Οπότε, κύριε ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑ ΕΦΕΤΩΝ ΕΥΑΓΓΕΛΕ ΚΑΣΑΛΙΑ για πείτε μας, γνωρίζεται ότι υπάρχει και «άλλο σύστημα» μέσα στην ίδια την υπηρεσία ΣΤΟ ΟΠΟΙΟ ΕΧΟΥΝ ΔΩΣΕΙ ΕΝΤΟΛΗ ο διοικητής της ΕΥΠ Γιάννης Ρουμπάτης και Υπουργός Άμυνας Πάνος Καμμένος μετά από συμφωνία συνεργασίας ΤΩΝ ΔΥΟ ΤΟΥΣ στην ανεύρεση και εξόντωση μου υπερβαίνοντας κάθε νόμο και παραβιάζοντας τα κυριαρχικά δικαιώματα άλλης χώρας της ευρωπαϊκής ένωσης όπως είναι η ΔΑΝΙΑ όπου βρίσκομαι σήμερα ;
Κύριε ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑ ΕΦΕΤΩΝ ΕΥΑΓΓΕΛΕ ΚΑΣΑΛΙΑ για πείτε μας στα καθήκοντα εποπτεύοντα της νομικής ορθότητας και δράσης της Εθνική Υπηρεσίας Πληροφοριών συμπεριλαμβάνουν και την δράση μου ως πράκτορας της ΕΥΠ με δράση στην Τουρκία και αλλού;


Σχόλια