Η Παγκόσμια Τράπεζα είναι εδώ! Το αντάλλαγμα για την συμφωνία με τα Σκόπια και την κόντρα με την Ρωσία



Στην πολιτική επικρατεί το πάρε-δώσε, είτε αυτό αφορά υγιείς συνεργασίες είτε επιζήμιες πρακτικές, οι οποίες πλήττουν τα συμφέροντα ενός ολόκληρου λαού.
Μετά την παράδοση του ονόματος «Μακεδονία» αλλά και κατά την διάρκεια της εχθρικής ρητορική απέναντι στην Ρωσία, βασικό αντίπαλο της παγκοσμιοποιησης, προωθείται η συνεργασία της ελληνικής κυβέρνησης και της Παγκόσμιας Τράπεζας, προκειμένου, όπως αναφέρεται, να «αξιοποιηθεί το θετικό κλίμα που δημιούργησε η συμφωνία με την ΠΓΔΜ, ώστε να προωθηθούν μεγάλα διασυνοριακά έργα με τις χώρες των Δυτικών Βαλκανίων στον τομέα της εφοδιαστικής αλυσίδας, των μεταφορών, της ενέργειας και των τηλεπικοινωνιών».
Αυτό συζήτησαν ο αναπληρωτής υπουργός Οικονομίας Αλέξης Χαρίτσης με τον περιφερειακό διευθυντή της Παγκόσμιας Τράπεζας για την Ευρώπη, Αρούπ Μπανερτζί.
Τα έργα, όπως σημειώνεται σε ανακοίνωση του υπουργείου Οικονομίας, θα συμβάλουν στην… ανάπτυξη όλων των χωρών της περιοχής και θα καταστήσουν τα λιμάνια του Πειραιά, της Θεσσαλονίκης και της Αλεξανδρούπολης εμπορικούς κόμβους στην Νοτιοανατολική Ευρώπη.
Φυσικά υπό την εποπτεία της Δύσης, πετώντας έξω τους Ρώσους και παγώνοντας την σχέση με την Μόσχα και όσους θα ήθελαν να επενδύσουν στις δύο πόλεις.
Και όπως όλοι γνωρίζουν είναι έντονο το ενδιαφέρον των Ρώσων επενδυτών για Θεσσαλονίκη και Αλεξανδρούπολη.
Ο κ. Μπανερτζί έδωσε συγχαρητήρια στον κ. Χαρίτση και την ελληνική κυβέρνηση, σημειώνοντας ότι το κλίμα για την Ελλάδα στην Ευρώπη έχει βελτιωθεί σημαντικά το τελευταίο διάστημα.
Ο κ. Χαρίτσης σημείωσε ότι η Ελλάδα το τελευταίο διάστημα έχει υλοποιήσει έναν τεράστιο όγκο μεταρρυθμίσεων που αγκαλιάζουν σχεδόν όλο το εύρος της οικονομίας και διαμορφώνουν ένα πολύ πιο ευνοϊκό οικονομικό περιβάλλον.
Για ποιούς άραγε; Πάντως όχι για τους Έλληνες πολίτες, οι οποίοι γονατίζουν από την υπερφορολόγηση.
Σχετικά με Θεσσαλονίκη και Αλεξανδρούπολη το ρεπορτάζ επικεντρώνεται στην διασύνδεση των περιβόητων κέντρων Logistics με τα λιμάνια, τα μεταφορικά δίκτυα και τις βιομηχανικές περιοχές της χώρας, ώστε να διευκολυνθεί, όπως αναφέρεται η δημιουργία ολοκληρωμένων αλυσίδων αξίας.
Διαβάζουμε:
Είναι απολύτως κρίσιμο, επισήμανε ο κ. Χαρίτσης, να αξιοποιηθεί το πολύ θετικό κλίμα που δημιούργησε η συμφωνία με την ΠΓΔΜ, ώστε να προωθηθούν μεγάλα διασυνοριακά έργα με τις χώρες των Δυτικών Βαλκανίων στον τομέα της εφοδιαστικής αλυσίδας, αλλά και σε αυτούς των μεταφορών, της ενέργειας και των τηλεπικοινωνιών. Έργα που θα συμβάλουν στην ανάπτυξη όλων των χωρών της περιοχής και θα καταστήσουν τα λιμάνια του Πειραιά, της Θεσσαλονίκης και της Αλεξανδρούπολης εμπορικούς κόμβους στην Νοτιοανατολική Ευρώπη.
Ο κ. Μπανερτζί σημείωσε ότι η Παγκόσμια Τράπεζα μπορεί να βοηθήσει αποφασιστικά στην πολυμερή συνεργασία στην περιοχή, καθώς συνεργάζεται με όλες τις χώρες των Δυτικών Βαλκανίων, σε τομείς μάλιστα, άμεσου ενδιαφέροντος για την Ελλάδα, όπως οι μεταφορές και τα Logistics. Τόνισε δε, ότι η μεγάλη μεταρρυθμιστική προσπάθεια της Ελλάδας τα προηγούμενα χρόνια, λειτουργεί ως οδηγός και για τις υπόλοιπες χώρες της περιοχής.
Η Παγκόσμια Τράπεζα των παγκοσμιοποιητών της Δύσης λοιπόν έρχεται να… «βοηθήσει» την διαλυμένη Ελλάδα στα λιμάνια του Πειραιά, της Θεσσαλονίκης και της Αλεξανδρούπολης, μετά την συμφωνία με τα Σκόπια και την ρήξη Ελλάδας-Ρωσίας, με υπογραφή ΣΥΡΙΖΑ.

ΠΗΓΗ


Σχόλια